Zapisz się na newsletter i odbierz DARMOWY EBOOK: 10 najprzydatniejszych porad excelowych

niedziela, 3 lipca 2016

Rozstrzygnięcie konkursu o tabelach przestawnych


W zeszłym tygodniu ruszył konkurs o tabelach przestawnych. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w tym konkursie. Konkurs trwał do piątku, 1 lipca 2016, a więc nadszedł czas na wyłonienie zwycięzcy. Przyznam, że zadanie miałam trudne, bo wiele Waszych odpowiedzi na pytanie konkursowe mi się baaaardzo podobało. Wiele pokazywało, jak świetnym narzędziem są tabele przestawne i jak mogą usprawnić pracę. Niestety nagroda jest tylko jedna i musiałam się zdecydować. Przyznam, że wybór był dla mnie na tyle trudny, że poprosiłam o pomoc męża :) Wspólnymi siłami wybraliśmy zwycięzcę.

Przypomnę pytanie konkursowe:

Dlaczego chcesz nauczyć się tabel przestawnych i jak zamierzasz je wykorzystać w swojej pracy?

Czytaj dalej --> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz