Zapisz się na newsletter i odbierz DARMOWY EBOOK: 10 najprzydatniejszych porad excelowych

wtorek, 21 października 2014

Prosty budżet domowy: formuły ułatwiające wpisywanie danych

Do wpisania przychodów i wydatków (częściej wydatków...) siadam przynajmniej raz w tygodniu. Staram się robić to na bieżąco, ale wiadomo jak jest ;) W każdym razie zawsze kilka paragonów mam do wpisania. Jak mam zaległości, to potrafi się tego zebrać sporo - oj potrafi! Aby więc jak najlepiej przyspieszyć to jakże pasjonujące zajęcie (mam nadzieję, że ironia w moim głosie dała się usłyszeć;)), do tabeli danych wpisałam formuły, które uzupełniają za mnie większość pól w tabeli. Wystarczy, że wpiszę tylko datę, cenę, sposób płatności i nazwę wydatku, a reszta zrobi się sama. Ta reszta to pola in/out, kategoria, rodzaj, osoba, rok, mc i rok-mc. Dużo :)

W tym artykule pokażę ci te formuły. Jednocześnie będzie to ostatni artykuł dotyczący wpisywania przychodów/ wydatków. W kolejnym będziemy już działać na wpisanych danych. Początek

Czytaj dalej -->


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz